• Zwroty i reklamacje

Wymiana towaru lub odstąpienie od umowy

Co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania towaru, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Możesz zrobić to poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres sklep@krakenshop.pl

Nie musisz podawać powodu, ale możesz odstąpić od umowy tylko wtedy, gdy towar jest w stanie niezmienionym.

Odeślij towar w stanie nienaruszonym na poniższy adres. Towar musisz odesłać na własny koszt.

KRAKENSHOP Krzysztof Jankowski
ul. Dobrzeńska 40a
45-920 Opole

UWAGA! Przesyłki wysłane do nas za pobraniem nie będą przez nas odbierane.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m. in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia są przedmioty kolekcjonerskie bez dokładnej specyfikacji zawartości dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.


Reklamacje

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: sklep@krakenshop.pl lub drogą pocztową na adres ul. Dobrzeńska 40a, 45-920 Opole.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili. Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru
lub
b) naprawy towaru (o ile to możliwe).

W niektórych przypadkach możesz też:
a) odstąpić od umowy
lub
b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.